Skarpetki damskie zwierzątka 5 par
29,68  Wybierz opcje

Skarpetki damskie zwierzątka 5 par

29,68 

Skarpetki damskie we wzory ze słodkimi zwierzątkami. Zestaw obejmuje 5 par skarpetek.

(32 opinie klienta)
A1132100ZH1A1132100ZH2A1132100ZH3A1132100ZH4BiałyblueCzarnygrayKhakiOrangePinkpurpleRóżowyWieluZielony
Wyczyść
SKU: 32837528762 Kategoria:
  • Darmowa dostawa
  • Zawsze pomocna obsługa klienta
  • 100% Bezpieczne zakupy
Bezpieczne płatnościzaufane płatności paynow blik

Opis

Skarpetki damskie we wzory ze słodkimi zwierzątkami. Zestaw obejmuje 5 par skarpetek.

Materiał: Elastan, Bawełna, Poliester

Rozmiar: uniwersalny od 36 – 40 (rozciągliwy materiał)

 

 

 

Dodatkowe informacje

Waga 0.08 kg
Wymiary 15 × 15 × 10 cm
Płeć

Kobiety

Typ artykułu

Skarpety pantofle

Typ wzoru

Drukuj

Grubość

Standardowy

Numer modelu

A113-L-Z

Nazwa marki

queen time

Materiał

Elastan,Bawełna,Poliester

Socks Style

Cute,Individual,Fashion Sock

Socks Function

Breathable,Absort Sweat,Deodorant Sock

Sock Packge

Opp Bag

Gender

Women,Female,Ladies,Girls Socks

Packaging

5 Pairs Socks

Season

Spring,Summer,Autumn Socks

32 opinie dla Skarpetki damskie zwierzątka 5 par

  1. K***k

    Skarpetki są piękne!! Pasują idealnie.r.36 jestem zachwycona!

  2. M***k

    skarpeteki pasują na rozmiar 38-39 😉 super i wysyłka rowna miesiąc 😉

  3. K***o

    Dostawa w miesiąc, dobrze uszyte, miły materiał. Mam rozmiar 38 myślę że będą pasowały na max 39.

  4. A***a

    Skarpetki dobrze wykonane. Bardzo szybka wysyłka. Dobry kontakt ze sprzedającym. Polecam.

  5. A***n

    zamówione 29.03, doszły 23.04 skarpetki bardzo fajne, dobra jakość, urocze.

  6. J***j

    Ideal for small foot

  7. I***k

    Skarpetki są w różnych rozmiarach. 3 pary są dobre na 37 a dwie już niestety nie. Jedna skarpetka ma dziurki po bokach.

  8. B***s

    Miękki materiał,na pięcie pasek silikonu trzymający skarpetkę na miejscu. Dopiszę coś więcej po praniu.

  9. M***a

    Bardzo pozytywne zaskoczenie. Nosze rozmiar 39 i pasują idealnie. Fajna jakość. Polecam bardzo

  10. S***s

    jedna para mniejsza od pozostałych w kolejnej wystawały nitki

  11. Customer

    Skarpetki prześliczne. Rozmiar stopy 37 i pasują idealnie.

  12. K***A

    skarpetki bardzo mi się podobają,pasują na nogę 39;)chce więcej haha

  13. P***a

    Super stopki. Fajne, mile w dotyku, bez nieladnego zapachu. Na zapietku jest sylikon. Noszę rozmiar 37-38 I sa idealne. Polecam!

  14. M***s

    fajne stopki jakościowo bardzo ładne dobrxe wykonane ale jedna była mniejsza rozm 36. Ja mam stopę 37 24cm i na taką stopę będą dobre bo są dość obcisłe.

  15. E***a

    miesiac czekania, ale sa fajne fakt jedne wieksze jedne mbuejsze ale na rozm 39 pasuja

  16. Customer

    skarpetki śliczne ale bardziej rozmiarowo dla dzieci

  17. J***a

    skarpetki super. na początku myślałam że się pomylili i przesłali zły rozmiar, bo wyglądały na małe, ale są rozciągliwe

  18. D***.

    skarpetki super, pasują na stopę rozmiar 40 🙂 dostawa około miesiąca

  19. M***k

    super. polecam. szybka dostawa: zamówione 19.05 dotarły 7.06./ skarpety dość małe ale spokojnie rozciągają się do rozmiaru 40 (ale to już max), pasują też na rozmiar 30 (wiem brzmi niewiarygodnie, ale tak jest)/ na rozmiar 22 są za duże, ale córce to nie przeszkadza

  20. D***a

    Zdecydowanie polecam. Bardzo dobre wykonanie i mięciutki material. Po praniu nic sie z nimi nie dzieje. Troszke się kosmacą juz od pierwszego uzycia, ale to jak praktycznie wszystkie skarpetki.

  21. E***z

    Cudowne. Po praniu dalej tak samo dobre. Nie tracą koloru, nie mechaca sie. Dalej w takim samym rozmiarze 🙂 polecam

  22. Customer

    Świetna jakość, super miekkie i wygodne, bardzo się rozciągają, polecam

  23. M***d

    Skarpetki super. Pasują idealnie na stopę w rozmiarze 36-37. Polecam

  24. Customer

    Piękne skarpetki, trochę małe, bardzo trzeba je naciągnąć żeby weszły na moją dużą stopę (rozmiar 39/40, 25 cm) ale i tak są bardzo piękne i uwielbiam je. Silikon na pięcie dodatkowo podtrzymuje skarpetki, tak że nie zjeżdżają ze stopy – duży plus.

  25. M***a

    Skarpetki bardzo fajne i ładne 🙂 Rozmiar uniwersalny ale są rozciągliwe i pasują na mój rozmiar 39 😀 gorąco polecam 🙂

  26. R***k

    Bardzo fajne skarpetki, rozciągliwe, z tyłu paseczek silikonu. W sam raz na rozmiar buta 37 – na większą stopę już chyba nie wejdą (chyba, że na szczupłą).

  27. A***k

    Socks look really nice, quality is pleasant and they are great for size EUR 37.

  28. A***k

    Skarpetki dobrej jakości. Mam stopę w rozmiarze 37 (24,5 cm) i są dobre. Na większą będą za małe. Wydaje się, że dwie pary są trochę mniejsze, niż pozostałe. Na przesyłkę czekałam ok. miesiąc.

  29. I***k

    uczciwy sprzedawca! przyszło za mało skarpet wiec kolejne zamowienie zaplacilam za 0.01. polecam polecam polecam. a skarpetek mam juz całą szafe. extra jakość

  30. M***k

    material mily ,bez zapachu, uniwersalne na rozmiar 38-39 idealne

  31. D***o

    Mega już drugie zamówienie. 2 tyg jestem bardzo zadowolona! Dziewczyny kupujcie bo są piękne! Pasuje na 38,39 rozmiar

  32. P***N

    very nice and soft socks. size from 32 to 36max

Dodaj opinię

90% naszych zamówień zostaje dostarczonych w ciągu 10 - 20 dni.

Każdy produkt przed wysyłką przechodzi weryfikację jakości oraz zostaje w bezpieczny sposób zapakowany. Gwarantuje to bezpieczny transport. Proces ten może trwać od 1 do 5 dni roboczych.

Jeżeli zostało zakupionych kilka produktów, to mogą one przyjść osobno w różnych paczkach, od kilku naszych Partnerów dostawców. Pozwoli to cieszyć się Tobie jeszcze szybciej zakupionymi produktami.

Więcej informacji dostępnych jest na nasze stronie warunki dostawy.